22 Ocak 2021 Cuma

HERKEZE SELAMMMMM
Çok uzun zaman olmuş yazmayalı hatta unutmuşum bile ya benim bir blogum varmışşş
bir zamanlar çok aktif olduğum yazıp yazıp sildiğim güzel arkadaşlarımın olduğu bir bloğum olduğunu şimdi hatırladım desem.... blogta çok aktif olmasamda ama ıngtramda fazlaca aktifim belkıde hayatımıza başka sosyal ağlar girdiya unuttuk geldiğimiz yerleri desem en acığı bu olur herhalde.... ama napıyoruz utanarakta olsa geldiğimiz yerleri unutmuyoruz 
ARKADAŞLAR elimden geldiğince aktif olmaya artık çalışıcağım burda o kadar konu biriktiki hepsini anlatıcam beni takip etmek isteyen olursada aktif olarak cerenayazağa ıntgram sayfamdanda beni takip edebilirsiniz bekliyorum

12 yorum:

  1. https://www.blogger.com/view-follower.g?followerID=11821222442018624236&blogID=1644559926332859672&startIndex=2055

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...